Wednesday, May 28, 2014

Week One (Japanese)

Writing Practice #01

こんにちは。マリアです。わたしはがくせいでだいがくです。きょうプールでおよぎました。そこしずかでした。みずはすずしいでした。あとでかいがじゅぎょういきました。いまわたしはそとあめをちょうしゅ。りっぱです。

Hello. My name is Mariya. I am a university student. Today I swam in the pool. It was quiet there. The water was cool. Later I went to drawing class. Now I am listening to the outside rain. It is magnificent.


CORRECTED ON ITALKI

こんにちは。マリアです。わたしはがくせいでだいがくせいです。きょうプールでおよぎました。そこしずかでした。みずはつめたかったですすずしいでしたそのあとでかいがじゅぎょういきました。いまわたしはそとあめのおときいていますちょうしゅりっぱさいこうです。

No comments:

Post a Comment