Friday, May 30, 2014

Week One (Japanese)

Writing Practice #02

きょうもいそがしいです。まいにち、にほんごをすこしべんきょうします。わたしはいろをべんきょうしました。みどりがすきです。みどりのシャツをきました。いま、ふくをせんたくします。また、テレビで”名探偵コナン”をみます。

Today is also busy. I try to study Japanese a little every day. I studied colours. I like green. I wore a green shirt. Now, I am washing clothes. Also, I am watching "Detective Conan" on the television.


だいすきです!:)

CORRECTED ON ITALKI


きょうもいそがしいです。まいにち、にほんごをすこしべんきょうします。わたしはいろをべんきょうしました。みどりがすきです。みどりのシャツをきました。いま、ふくをせんたくしています。また、テレビで”名探偵コナン”をみています。 

No comments:

Post a Comment